SPECIAL

מיתוג מחדש / בניית שפה עיצובית / פרסום

מותג ייחודי המיבא חלוקים, בגדי בית, כיסויי ראש, ואקססוריס לבית. SPECIAL שמה דגש על מבחר ייחודי, מוצרים איכותיים, שירות נעים וחויית קניה. כעת עומדת לפני התרחבות הרשת ופתיחת סניף חדש.

אסטרטגיה וניהול הפרויקט:
פערי אויש- משרד מיתוג ‘כיוון’

מתוך נקודת הבידול הייחודית של SPECIAL – נעים,
בניתי לעצמי לוח השראה שמרכז זויות שונות של התבוננות על טיפוח, נשיות, רוך, בית ואוירה נעימה.

רואים את קנקן הקפה הזה? הוא החזיר אותי למטבח של רוחי, שכנת ילדות בלתי נשכחת.
בויטרינה מצוחצחת במטבח הבוהק שלה ניצב סרוויס מחרסינה, עם עיטורים עדינים של שושנים.
רוחי מבחינתי היא סמל הבלעבוסטע, אשה משקיענית שהבית והמשפחה הם מקור הגאוה שלה.
היא עמדה מול עיני לכל אורך הפרויקט הזה.

מתחת לסט הקפה, מגוהצת, מונחת מפית רקומה, עבודת יד, מלאת מחשבה ואהבה.
בטח רוחי רקמה אותה כשהיתה כלה.

מכאן הגעתי ‘לרקום’ את האות S, שהיא האות הראשונה של ספיישל.
זה התקשר כל כך יפה גם עם תחום העסק- טקסטיל.

המשך הדרך היה בשבילי חוויה של ‘תרפיה באומנות’: ‘רקמתי’ סט של שושנים ואלמנטים מעוטרים, והם יצרו שפה חמה ומושקעת לכל הפריטים.

ומי שחייב לראות סקיצות ידניות- הנה הצצה קטנה לתהליך

“אני מרגישה שזה ממש מבטא אותי, זו החנות שלי!"

שורי היימליך, ספיישל

את יודעת, עכשיו כשאני רואה את זה כבר מוכן ממש- הפרסומת, השלטים,

אני מרגישה ממש שזה מבטא אותי. זה החנות שלי.

עדינות. יוקרתיות…קלעת!