נחמה פרל

מיתוג / בניית שפה עיצובית

את נחמה פגשתי לפני הרבה שנים באירוע מקצועי. האישיות הקורנת שלה, הנעימות והפשטות כבשו אותי. רציתי להכיר אותה יותר. כשהיא פנתה אלי כדי לעבור ביחד תהליך מיתוג, היתה לי שמחה אמיתית.

סלוגן וקופירייטינג: בתיה ספרא

נחמה מגיעה מעולם החשבונאות, ויש לה גם רקע ביעוץ זוגי
ואישיות נדירה, כבר אמרנו.
את כל אלו היא משלבת ביחד ליעוץ כלכלי למשפחות.

הרבה מאיתנו רגילים לראות בכסף משהו טכני, אמצעי שאפשר לקנות איתו לחם וחלב במכולת.
אבל נחמה מובילה עם הלקוחות שלה תהליכים משפחתיים מלאי משמעות, תהליכים של שיתוף פעולה, תקשורת ואיכות חיים.
את העומק הזה היה לנו חשוב להעביר דרך המיתוג.

בתיה, הקופירייטרית המוכשרת, דייקה אותנו בסלוגן גאוני: 'אופק כלכלי רחב'.
יש בו תקוה וצמיחה ומקום טוב לצעוד אליו, והוא משקף את ההסתכלות של נחמה על המשמעות שמאחורי התהליכים.

סיעור המוחות היה מרתק ממש.
האסוסיאציות לקחו אותי לכל-כך הרבה מקומות שונים ומלאי משמעות.

האתגר היה גדול-

כסף זה גרפים וחיצים ומחשבון וסימן של דולר
ואופק זה שמש ושמים וים וציפורים
איך משלבים ביניהם??

וואו!
איך לא ראיתי את זה קודם??
הצורניות של הגרף מזכירה רכס הרים, ועוגת תקציב היא עגולה, ממש כמו שמש.
חיצים כלפי מעלה ניראים כמו ברוש, וסימני פלוס ומינוס יכולים (עם קצת דמיון) להיות ציפורים.

מכאן כבר קל ממש ליצור שפה עשירה, טקסטורות ואלמנטים שמציירים אופק וטבע ועוצמה.

היתה לי חוויה לא רגילה למתג את נחמה.
אתגר מקצועי, חוויה ערכית, והכי חשוב- חברה לחיים.

תודה נחמה על הזכות למתג אותך. שההצלחה תלווה אותך הלאה, ושיפתחו לך אופקים מלאי שפע.

"אני מרוצה מאד, מבחינתי, זו היתה נקודת זינוק חשובה לעסק שלי"

נחמה פרל

תמונה אחת שווה אלף מילים. מספיק להסתכל על המיתוג שנחמי עשתה לי, בשביל להבין את הרמה, את הדיוק, את המקצועיות והאיכות.
אבל מה שהתוצאה לא מספרת, זה מה שעומד מאחורי… היה לי פשוט תענוג לעבוד עם נחמי.
כבר בשלב ההיכרות. בפגישה המקדימה למיתוג, נחמי העלתה לי נקודות שלא חשבתי עליהם.
נחמי צרפה לפגישה קופירייטרית מקצועית ומעולה, וביחד הן הצליחו להבין את העומק והייחודיות של העסק שלי, ברמה שאפילו אני לא ידעתי להגדיר אותו ככה. ומשם נחמי הובילה לתוצאה הסופית.
נהניתי במיוחד מהשירות, הזמינות, הרגישות והחכמה. לא הייתי חושבת שצריך את כל הדברים האלה במעצבת גרפית, אבל עכשיו אני יודעת שזה עושה את התהליך אחר וגם את התוצאה הסופית.
אני מרוצה מאד, ומרגישה שהמיתוג מביע גם את מה שהיה קשה לי להביע במילים. בעקבות התהליך המדויק הזה, עשיתי שינויים בעסק, דייקתי את המוצרים שלי ואת קהל היעד. מבחינתי, זו היתה נקודת זינוק חשובה לעסק שלי.
תודה רבה!