
נחמה מגיעה מעולם החשבונאות, ויש לה גם רקע ביעוץ זוגי
ואישיות נדירה, כבר אמרנו.
את כל אלו היא משלבת ביחד ליעוץ כלכלי למשפחות.

הרבה מאיתנו רגילים לראות בכסף משהו טכני, אמצעי שאפשר לקנות איתו לחם וחלב במכולת.
אבל נחמה מובילה עם הלקוחות שלה תהליכים משפחתיים מלאי משמעות, תהליכים של שיתוף פעולה, תקשורת ואיכות חיים.
את העומק הזה היה לנו חשוב להעביר דרך המיתוג.
בתיה, הקופירייטרית המוכשרת, דייקה אותנו בסלוגן גאוני: 'אופק כלכלי רחב'.
יש בו תקוה וצמיחה ומקום טוב לצעוד אליו, והוא משקף את ההסתכלות של נחמה על המשמעות שמאחורי התהליכים.

סיעור המוחות היה מרתק ממש.
האסוסיאציות לקחו אותי לכל-כך הרבה מקומות שונים ומלאי משמעות.
האתגר היה גדול-
כסף זה גרפים וחיצים ומחשבון וסימן של דולר
ואופק זה שמש ושמים וים וציפורים
איך משלבים ביניהם??

וואו!
איך לא ראיתי את זה קודם??
הצורניות של הגרף מזכירה רכס הרים, ועוגת תקציב היא עגולה, ממש כמו שמש.
חיצים כלפי מעלה ניראים כמו ברוש, וסימני פלוס ומינוס יכולים (עם קצת דמיון) להיות ציפורים.

מכאן כבר קל ממש ליצור שפה עשירה, טקסטורות ואלמנטים שמציירים אופק וטבע ועוצמה.




היתה לי חוויה לא רגילה למתג את נחמה.
אתגר מקצועי, חוויה ערכית, והכי חשוב- חברה לחיים.
תודה נחמה על הזכות למתג אותך. שההצלחה תלווה אותך הלאה, ושיפתחו לך אופקים מלאי שפע.