בית חיינו

קמפיין 'קרן הבנין'

שכונת נווה יעקב הירושלמית עוברת בשנים האחרונות מהפכה של ממש. אל השכונה הותיקה והמנומנמת משהו, הצטרפו בשנים האחרונות מאות משפחות צעירות, אלפי ילדים ורוח של עשיה והתפתחות.

הדמיה אדריכלית: רותי וינברג

דא עקא, שהתשתיות ומבני הציבור לא מתאימים לציבור תוסס וגדול כל כך, והתושבים בעמל ובחכמה מרחיבים את גבולות הקיים, פותחים מנינים חדשים, בתי מדרש, מוסדות לימוד, גמחי"ם וכל הנצרך לקהילה איכותית ומגובשת.
'בית חיינו' הוא קמפיין פנימי לקהילת אברכים משפחתית וחמה, שהתחילה את דרכה במניין קטן, שהתרחב לקראוון, שהתווסף לקראוון נוסף… עד שעומדים לפני השלב הנכסף- הקמת בנין בית מדרש, מבנה של קבע לתפילות ולימוד.
מטרת הקמפיין- להגיע לסכום של 3 מיליון שקל, שיאפשרו את ראשית הקמת בניין בית כנסת שיהווה בית לכל צרכי הרוח של הקהילה.

זוהי הדמית הבנין. גדול ומרשים, מתנוסס בהדר במקום בו שוכן היום הקראוון המשמש את בני הקהילה.
בחרתי להשתמש ב'דבר האמיתי' בשביל הלוגו שילווה את כל חומרי הקמפיין.

זה הלוגו שיצרתי לקמפיין, בוריאציה צבעונית וכקובץ ויקטורי שחור לבן, שישמש להטבעות.

הקמפיין התחיל במודעות, עלונים והרבה התרגשות לקראת האירוע המרכזי-
ערב חגיגי ומלכד, שכל אחד מהמשתתפים בו ירגיש זכות גדולה לתרום את חלקו למען הקמת הבניין.

בכל שבוע יצא עלון, שהיווה במה לבני הקהילה לספר על הקשר שלהם לקהילה ולבית הכנסת, מאמרים תורניים בנושא בניית בית הכנסת, ועוד.

עמודים מתוך העלון

מודעות קצרות וממוקדות, פורסמו יום אחרי יום בשבוע שקדם לאירוע

האירוע היה מרומם ומרגש,
והשיא כמובן היו התוצאות המפתיעות- אם הצבנו מטרה להגיע לסכום של 3 מיליון שקל
הרי שבסוף אותו ערב הקמפיין הגיע ללמעלה מארבעה מיליון שקלים!!
133% מסכום היעד הראשוני!