בית חיינו

קמפיין 'קרן הבנין'

קמפיין פנימי לקהילת אברכים משפחתית וחמה, שמטרתו- להגיע לסכום של 3 מיליון שקל לבניין בית כנסת, מבנה של קבע לתפילות ולימוד.

הדמיה אדריכלית: רותי וינברג

זוהי הדמית הבנין. גדול ומרשים, מתנוסס בהדר במקום בו שוכן היום הקראוון המשמש את בני הקהילה.
בחרתי להשתמש ב'דבר האמיתי' בשביל הלוגו שילווה את כל חומרי הקמפיין.

זה הלוגו שיצרתי לקמפיין, בוריאציה צבעונית וכקובץ ויקטורי שחור לבן, שישמש להטבעות.

הקמפיין התחיל במודעות, עלונים והרבה התרגשות לקראת האירוע המרכזי-
ערב חגיגי ומלכד, שכל אחד מהמשתתפים בו ירגיש זכות גדולה לתרום את חלקו למען הקמת הבניין.

בכל שבוע יצא עלון, שהיווה במה לבני הקהילה לספר על הקשר שלהם לקהילה ולבית הכנסת, מאמרים תורניים בנושא בניית בית הכנסת, ועוד.

עמודים מתוך העלון

מודעות קצרות וממוקדות, פורסמו יום אחרי יום בשבוע שקדם לאירוע

האירוע היה מרומם ומרגש,
והשיא כמובן היו התוצאות המפתיעות- אם הצבנו מטרה להגיע לסכום של 3 מיליון שקל
הרי שבסוף אותו ערב הקמפיין הגיע ללמעלה מארבעה מיליון שקלים!!
133% מסכום היעד הראשוני!